Dag 6

Natten avlöpte okej men med lite hunger men härdade ut. Annars flytter allt på bra.

Igår kände jag att orken kanske inte är den bästa men så kan det vara.

Var ut på en promenad igår. Blev inte så lång runda jag tänkt det då det var jätte halt ut och det gick knappt att gå.

Idag blir det att gå ner till sporthallen. Inga långa sträckor men det är dags att bryta mönster och istället för att ta bilen så :). Tänkte att jag nästa vecka när jag ska jobba kvällar är att ta mig till badhuset och simma lite. När jag ändå är i stan.

Tog igår "före" bilder. Och om jag lyckas ska ni sedan få se före och efter bilder men det är om drygt 8 veckor

Avnjuter en kopp te innan det är dags för första shaken. Framför fucking Åmål , inte igår man såg den ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0